Era idioter jag skall visa er! Jag ska bli så jävla snygg.

Jag vägde mig i fredags och vågen visade 73kg!!!!!!, dock stämde det inte för jag hade vägt mig på mattan... så visade vågen istället 83kg.

15kg mindre än för exakt ett år sedan. Jag blev först ledsen för det inte var 73kg men sedan tänkte jag, det är förfan bättre med 15kg än ingenting alls! Jag är bäst!!!!!!!!

MITT FÖRSTA DELMÅL:
[ ] 78 kg
[ ] 72 kg
[ ] 69 kg
[ ] 66 kg

Jag behöver alltså tappa 17kg! Dock är jag nu 9,8 kg ifrån min idealvikt. Jag skall alltså väga 74 kg till mina 1.72cm. Men mitt mål är 62-66 kg. När jag når mitt första delmål skall jag fira med något riktigt snyggt klädesplagg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0