Jag borde skämmas

Jag bråkade precis med mina föräldrar,

mamma och jag smsade i skolan igår och hon skrev "på lördag ska vi göra något riktigt roligt!" Älskar min mamma så bättre kunde det inte bli. Jag behöver lite mamma och dotter -tid. Men hela dagen har jag varit odräglig, irriterad, jävlig, min mamma har varit på bra humör ändå. Tills vi kom hem, fan. Jag har sabbat min egen kväll, mammas kväll och pappas kväll.

Vet ni varför?

För jag hatar att jag inte kan äta godis, det är lördag. Jag älskar godis, jag älskar cola, jag älskar choklad, jag älskar söta saker, jag älskar allt onyttigt. Jag önskar jag var smal och kunde äta det, just ikväll. 

Bara för ikväll.
Vi var på IKEA och mamma och moster åt potatis, vitlöksbröd, drack cola, och jag åt en sallad och ett knäckebröd med äckligt jävla fittvatten. Jag vill bara ta en cheesecake, köttbullar och cola.


Igår efter jag hade ätit på SUBWAY så fick jag sån ångest att jag sprang två busshållsplatser hem för att döva den, att jag hade sprungit bort det. Att jag inte skulle bli tjockare. Hade min dator på ryggen och kom hem och höll på att svimma. Hela mitt liv kretsar kring mat och kroppen och allt jag inte får äta nu. Fuck livet, det kan dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0